Delegatie van Real Madrid in Nederland
Erik en Yves hebben elkaar weken niet gesproken, dus moet er stevig worden bijgepraat. De heren vinden niets heerlijker dan over voetbal te praten: Ronald Koeman naar FC Barcelona, Lionel Messi die toch maar wel blijft, wie wordt de nieuwe bondcoach van Oranje, hoe gaat het met Daley Bind en Yves brengt nog inside nieuws ter sprake over Donny van de Beek: “Sjaak Swart vertelde mij dat de hele delegatie van Real Madrid in Nederland was in maart, met zo’n sjieke dame erbij die zei: ‘alles (redactie: de transfer) is in orde’. Ze dachten ook echt dat alles in orde was. Nooit meer wat van ze gehoord…”
‘Trump komt naar Nederland’
Naast voetbal is het ook corona en politiek wat de klok slaat in de podcast. Hugo de Jonge moet het uiteraard weer ontgelden, Femke komt er deze keer goed vanaf ‘Femke is toch wel een heel leuk wijf’, het salaris van Timmermans wordt besproken en Grapperhaus komt natuurlijk ook aan bod. Yves en Erik zijn het niet eens over het wel of niet uitstellen van de verkiezingen in Nederland en Erik voorspelt: “Mocht Donald Trump herkozen worden in november komt ‘ie in februari naar Nederland. Om Thierry Baudet te steunen”.The GYGS bevat nog veel meer nieuwtjes en inside information, teveel om op te noemen. En wat zag Yves op die privéfoto van Maxima die een man hem liet zien?
Luister de gehele podcast ook op yvesgijrath.nl